• 27-11-2012, 18:05:36
    #1
    Merhaba arkadaslar iş bankasından hesap actırmak ıstıyorum orencılerden yıllık ücret kesmıyorlarmıs ama soyle bir durum var liseden bu yıl mezun oldum ve üniversite sınavını kazanamadım tekrar hazırlanıyorum

    sorum su suan herhangi bir okulda olmadım ıcın yıllık ucret kesılırmı
    birde giderken sadece kimlik yeterlimidir daha onceden acılmıs konulara goz attımda benım durum biraz farklı
  • 27-11-2012, 18:08:12
    #2
    Açtırırken sadece kimlik yeterli ama gerisini bilemiyorum.
  • 27-11-2012, 18:15:14
    #3
    tesekkurler Psd dostum diger sorumada yanıt alırsam cok mutlu olacam ınsallah almıyorlardır
  • 27-11-2012, 18:17:37
    #4
    Kimlik yeterli. Yıllık ücret alınır ama şu konuyu okumanızda fayda var: https://www.r10.net/sikayetim-var/410...-odemeyin.html
  • 27-11-2012, 18:21:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Finansbank enpara açın hiçbir masraf ücreti yok. Üstelik bankaya gitmiyorsunuz, onlar size geliyor.
  • 29-11-2012, 03:11:03
    #6
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenci belgeniz olmadığı için yıllık ücret keserler.
  • 29-11-2012, 05:24:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    burakb2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaslar iş bankasından hesap actırmak ıstıyorum orencılerden yıllık ücret kesmıyorlarmıs ama soyle bir durum var liseden bu yıl mezun oldum ve üniversite sınavını kazanamadım tekrar hazırlanıyorum

    sorum su suan herhangi bir okulda olmadım ıcın yıllık ucret kesılırmı
    birde giderken sadece kimlik yeterlimidir daha onceden acılmıs konulara goz attımda benım durum biraz farklı
    iştegenç hesabı açtır kesilmemesi gerek fakat üniversiteyi kazanmazsan sanırım bir süre sonra hesabını normal iş bankası hesabına çeviriyolarlar ve her yıl 70 lira gibi bir ücret kesiliyor.
  • 29-11-2012, 11:35:39
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kesılır, kesın
  • 01-12-2012, 00:54:19
    #9
    optimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iştegenç hesabı açtır kesilmemesi gerek fakat üniversiteyi kazanmazsan sanırım bir süre sonra hesabını normal iş bankası hesabına çeviriyolarlar ve her yıl 70 lira gibi bir ücret kesiliyor.
    tesekkur ederim istedigim cevap buydu

    ayrıca diger yardımcı olan arkadaslara da cok tesekkurler saolun