Merhaba arkadaslar iş bankasından hesap actırmak ıstıyorum orencılerden yıllık ücret kesmıyorlarmıs ama soyle bir durum var liseden bu yıl mezun oldum ve üniversite sınavını kazanamadım tekrar hazırlanıyorum
sorum su suan herhangi bir okulda olmadım ıcın yıllık ucret kesılırmı
birde giderken sadece kimlik yeterlimidir daha onceden acılmıs konulara goz attımda benım durum biraz farklı
iştegenç hesabı açtır kesilmemesi gerek fakat üniversiteyi kazanmazsan sanırım bir süre sonra hesabını normal iş bankası hesabına çeviriyolarlar ve her yıl 70 lira gibi bir ücret kesiliyor.