• 01-12-2012, 01:13:14
    #10
    6 ayda bir 35 lira iş bankası. Memnunmusun dersen müthiş. Bankamatik kartım bozuldu. Telefondan, İnternetten, Şubeden her türlü çekiyorum paramı. Kolaylık, kullanılabilirlik açısından İş bankası derim.
  • 01-12-2012, 01:18:48
    #11
    Kuveyt Türk bankasından hesap açtırmanı öneririm.

    İş bankasının sağ solu belli olmaz, + hesap işletim ücreti alıyorlar
  • 01-12-2012, 05:43:12
    #12
    Kuveyttürk te kartsız işlem bile yapsan para kesmiyor...Yıllık ücrette almıyor...Ben iş bankasından buraya geçtim...
  • 02-12-2012, 01:05:10
    #13
    DeAtH_MeTaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyttürk te kartsız işlem bile yapsan para kesmiyor...Yıllık ücrette almıyor...Ben iş bankasından buraya geçtim...
    Vesselam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyt Türk bankasından hesap açtırmanı öneririm.

    İş bankasının sağ solu belli olmaz, + hesap işletim ücreti alıyorlar
    şimdi kafam karıstı arkadaslar iş bankasındanmı acsam kuveyttürkdenmi ben banka hesabını birazda bahis siteleri icin acmak istiyorum internet ve cep bankacılıgı gereklı benım ıcın
  • 02-12-2012, 08:12:44
    #14
    Nerdeyse birçok bankanın öğrenci hesapları vardır. Portföy görevlisine göre değişir, kimi öğrenci kimliği fotokopisi ister kimi ise böyle bir belgeyi şart koşmaz.
    Banka ve hesap işletim ücreti kesintisi yapılırsa, bankaya gidip paranın geri iadesini talep edebilirsin. Bikaç haftaya kalmadan hesabına o para geçer.
    Hesap açtırmak içinde sadece kimliğin yeterlidir, eskiden ikametgah isteniyordu ancak şimdi buna ihtiyaç kalmadı.
  • 02-12-2012, 09:55:15
    #15
    bence iÅŸ banka daha iyii
  • 02-12-2012, 14:45:49
    #16
    İnSiDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerdeyse birçok bankanın öğrenci hesapları vardır. Portföy görevlisine göre değişir, kimi öğrenci kimliği fotokopisi ister kimi ise böyle bir belgeyi şart koşmaz.
    Banka ve hesap işletim ücreti kesintisi yapılırsa, bankaya gidip paranın geri iadesini talep edebilirsin. Bikaç haftaya kalmadan hesabına o para geçer.
    Hesap açtırmak içinde sadece kimliğin yeterlidir, eskiden ikametgah isteniyordu ancak şimdi buna ihtiyaç kalmadı.
    o zaman iş bankasından bir şansımı deniyeyim ogrencı belgesi isterse evde unutmusum derım olmadı cıkıp kuveytturke saolun arkadaslar
  • 03-12-2012, 15:33:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    18 yaşından küçük olanlarda Kimliği ile başvurabiliyorlarmı ? tek başına?
  • 03-12-2012, 16:04:19
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Tc Kimlik ve Öğrenci belgesi istiyorlar