İnSiDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerdeyse birçok bankanın öğrenci hesapları vardır. Portföy görevlisine göre değişir, kimi öğrenci kimliği fotokopisi ister kimi ise böyle bir belgeyi şart koşmaz.
Banka ve hesap işletim ücreti kesintisi yapılırsa, bankaya gidip paranın geri iadesini talep edebilirsin. Bikaç haftaya kalmadan hesabına o para geçer.
Hesap açtırmak içinde sadece kimliğin yeterlidir, eskiden ikametgah isteniyordu ancak şimdi buna ihtiyaç kalmadı.
o zaman iş bankasından bir şansımı deniyeyim ogrencı belgesi isterse evde unutmusum derım olmadı cıkıp kuveytturke saolun arkadaslar