6 ayda bir 35 lira iş bankası. Memnunmusun dersen müthiş. Bankamatik kartım bozuldu. Telefondan, İnternetten, Şubeden her türlü çekiyorum paramı. Kolaylık, kullanılabilirlik açısından İş bankası derim.