optimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iştegenç hesabı açtır kesilmemesi gerek fakat üniversiteyi kazanmazsan sanırım bir süre sonra hesabını normal iş bankası hesabına çeviriyolarlar ve her yıl 70 lira gibi bir ücret kesiliyor.
tesekkur ederim istedigim cevap buydu

ayrıca diger yardımcı olan arkadaslara da cok tesekkurler saolun