• 17-09-2012, 18:05:06
    #1
    4 ay önce üniversite sınavım var geçmeme gerek yok dedim 4 ay sonra iptal edicem dedim bayan bana hiç sorun değil 4 ay sonra internetinizi dondurursunuz ve hiçbirşekilde fatura ödemezsiniz dedi. ben bu hafta dondurmak için aradığımda öyle birşeyin mümkün olmadığını söylediler iptal edebilirsiniz dediler ve bunun karşılığında belli bir ücret ödemeniz gerekmektedir dediler.ben bu durumu anlattım ve o konu hakkında hiçbirşey söylemediler. ve ondan sonra dsmart ın telefonunu aradığımda hiçbir takdirde telefonumu açmıyorlar cevap vermiyorlar söylermisiniz ben şimdi ne yapmalıyım
    şimdi ben bunlara ne söylesem haklıyım ne yapmam lazım bana bir akıl verin lütfen
  • 17-09-2012, 18:09:34
    #2
    tüketici haklarına gdin hocam
  • 17-09-2012, 18:52:05
    #3
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüketici haklarına gdin hocam
    en son bu konuya başvurmak istiyorum peki mahkeme sonuçlanana kadar faturalar ne olacak ?
  • 17-09-2012, 18:57:17
    #4
    ödettiriler hocam büyük ihtmal genelde öyle oluyor ya
  • 17-09-2012, 19:10:08
    #5
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödettiriler hocam büyük ihtmal genelde öyle oluyor ya
    peki hocam çok teşekkürler yorumlarınız için
  • 19-09-2012, 11:41:14
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    D-smart zaten baştan aşağı rezalet. Bedava olan maçları, kanalları paralıya çevirdiler. En basit şekil de örnek vermek gerekirse, şimdi sokakta yürümek bedava para ödemenize gerek yok. Para kazanmak isteyen bazı uyanıklar gidip sokağı satın alıyor ve burda gezme 5 lira diyor. Ben böyle saçmalık görmedim. Eskiden şampiyonlar ligi maçları, diskovery vs. hep bedavaydı şimdi paralı olmuş. Bedava işleri de paraya çevirdiler ya lanet olsun...
  • 19-09-2012, 12:35:24
    #7
    elinizde yazılı bir belge ya da sözleşme falan olmadığından tüketici hakları hakem heyetine başvursanızda birşey çıkacağını sanmıyorum, şayet elinizde belge varsa başvurun hakkınızı arayın, sözlü taahhütlerin geçerli bir yönü yok maalesef, bu sebeple dsmart,ligtv vb. satış yapan firmaların bu tip sözlerine kanmamak uyanık olmak gerek.
  • 19-09-2012, 12:37:37
    #8
    Aynı şey Turk.net ile başıma gelmişti. Dondurmama rağmen sürekli fatura geldi bende ödemedim. En son avukata verdiler.

    Defalarca şikayet ettim sonuç alamadım. Ama sonunda facebook sayfalarına sürekli yorum yapınca faturaları iptal ettiler
  • 19-09-2012, 12:39:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    foxim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinizde yazılı bir belge ya da sözleşme falan olmadığından tüketici hakları hakem heyetine başvursanızda birşey çıkacağını sanmıyorum, şayet elinizde belge varsa başvurun hakkınızı arayın, sözlü taahhütlerin geçerli bir yönü yok maalesef, bu sebeple dsmart,ligtv vb. satış yapan firmaların bu tip sözlerine kanmamak uyanık olmak gerek.
    Hocam digiturk'le benzer bir sorun yaşadım. Görüşme kayıtları sayesinde davayı ben kazandım. 4 ay sürdü tabii ama kazandım sonunda. Yanlış bilmiyorsam 5 yıl geriye dönük saklamak zorundalarmış.