D-smart zaten baştan aşağı rezalet. Bedava olan maçları, kanalları paralıya çevirdiler. En basit şekil de örnek vermek gerekirse, şimdi sokakta yürümek bedava para ödemenize gerek yok. Para kazanmak isteyen bazı uyanıklar gidip sokağı satın alıyor ve burda gezme 5 lira diyor. Ben böyle saçmalık görmedim. Eskiden şampiyonlar ligi maçları, diskovery vs. hep bedavaydı şimdi paralı olmuş. Bedava işleri de paraya çevirdiler ya lanet olsun...