4 ay önce üniversite sınavım var geçmeme gerek yok dedim 4 ay sonra iptal edicem dedim bayan bana hiç sorun değil 4 ay sonra internetinizi dondurursunuz ve hiçbirşekilde fatura ödemezsiniz dedi. ben bu hafta dondurmak için aradığımda öyle birşeyin mümkün olmadığını söylediler iptal edebilirsiniz dediler ve bunun karşılığında belli bir ücret ödemeniz gerekmektedir dediler.ben bu durumu anlattım ve o konu hakkında hiçbirşey söylemediler. ve ondan sonra dsmart ın telefonunu aradığımda hiçbir takdirde telefonumu açmıyorlar cevap vermiyorlar söylermisiniz ben şimdi ne yapmalıyım
şimdi ben bunlara ne söylesem haklıyım ne yapmam lazım bana bir akıl verin lütfen