BLaSt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
forum sitesi açma.hele bilmiyorsan hiç açma.gereğinden fazla forum var ve belli ziyaretçileri var.kısa sürede onlar gibi olman zor uzun süredede olman zor gibi görünüyor.masraflı olur sana.en iyisi anladığın bir kategoride site aç.
sonra neden ban yedim deme bence
facebook çıktı forumculuk bozuldu neyse