• 28-11-2009, 19:45:04
    #10
    BLaSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum mesajın tamamını kalın yapmak ban sebebi ban yiyebilirsin düzelt istersen sonra neden ban yedim deme bence

    ayrıca forum sitesi açmak için bence çok geç artık..
    dikkat et son cümle kalın değil forum sitesi açma.hele bilmiyorsan hiç açma.gereğinden fazla forum var ve belli ziyaretçileri var.kısa sürede onlar gibi olman zor uzun süredede olman zor gibi görünüyor.masraflı olur sana.en iyisi anladığın bir kategoride site aç.
  • 28-11-2009, 19:57:00
    #11
    Forum açma , onun yerine kur bir wp daha çok kazanç ve hit sağlarsın .
  • 28-11-2009, 19:57:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    adiask@live.nl ekle kardesim yardim ederim kimsenin hevesini kirmayalim bizde forumlarla basladik zamanla gelistirirsin arkadasim ,
  • 29-11-2009, 00:06:19
    #13
    Exclion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum açma , onun yerine kur bir wp daha çok kazanç ve hit sağlarsın .
    Bencede yani
  • 29-11-2009, 00:45:56
    #14
    Hevesini kırmak istemem ama forum açma derim ben... Şuanda forumların tutması imkansız gibi bişey gerçekten üstün bi çaba sarfetmen gerekiyor çok çok üstün bi çaba...Ne üzerine yogunlaşıyorsan ne hakkında daha çok bilgin varsa onunla ilgili bi wordpress sistem kur birazcık üstüne düş bu şekilde başarıyı yakalarsın diye düşünüyorum.
  • 03-12-2009, 01:16:41
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hevesini kırmak istemem ama forum açma derim ben... Şuanda forumların tutması imkansız gibi bişey gerçekten üstün bi çaba sarfetmen gerekiyor çok çok üstün bi çaba...Ne üzerine yogunlaşıyorsan ne hakkında daha çok bilgin varsa onunla ilgili bi wordpress sistem kur birazcık üstüne düş bu şekilde başarıyı yakalarsın diye düşünüyorum.
    katılıyorum bu saatten sonra forumlar tutmaz
  • 03-12-2009, 01:22:23
    #16
    Bedava olan bişey yapmada ne yaparsan yap
    10 liraya bile hosting var hatta bedava veren arkadaşlar bile var,
    alacağın bir domain işe burdan başlamalısın bence.
  • 03-12-2009, 02:06:15
    #17
    Üyeliği durduruldu
    İstersen sana hazır yerleşmiş bir forum satabilirim. Böylelikle sistemle uğraşmaz sitene içerik ekleyerek kazanç sağlayabilirsin.

    İyi geceler
  • 03-12-2009, 02:13:48
    #18
    herkez forum açma demiş ama arkdaş belliki yeni girmiş bu işe hevesi kırmayalım herkezin gemişinde elbet forum vardır benım 3 tane var bı numarası yok facebook çıktı forumculuk bozuldu neyse
    tavsiyem sana bı domain regle r10 da sponsor hostıngcı var en azından işi kıvırana kadar o şekilde devam et geliştir kendini nezaman ne olucagı belli olmaz bakarsın güzel bi siten olur