• 28-11-2009, 10:59:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar arkadaslar.Oncelikle hepinizin bayrami mubarek olsun.Nice bayramlara!
    Ben bi forum sitesi actim bedava-smf,ama logoyu falan degistiremiyorum,reklamlari silemiyorum.Dogrusunu soylemek gerekirse hic birseyin nasil yapilacagini bilmiyorum.Sadece birkac sey icin bana yardim edermisiniz.
    Yardim etmek istiyen arkadaslarimiz varsa pm atsinlar

    Simdiden cok saolun...
  • 28-11-2009, 11:01:50
    #2
    Ücretsiz açtığın için çoğu özellikler devre dışı olabilir birde ücretsiz olduğundan dolayı o reklamlar görünür fakat o reklamları kaldıramazsın bildiğim kadarıyla.
  • 28-11-2009, 11:04:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Peki guzel bi tema falan koyamazmiyim.Logoyu bile degistiremiyorum.Linki yapistiriyorum ama degismiyor logo.
  • 28-11-2009, 11:06:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hibirşey Yapamazsın Herşey Onların Sectigi Biçimde Olur Hakta Biraz Hit Aldıktan Sonra Siteni Bile Kapayabilirler Sebebsiz.
  • 28-11-2009, 11:10:58
    #5
    Bencede acma sıte bosver helede forum :S
  • 28-11-2009, 11:14:25
    #6
    bir domain al,sponsor hosta kendin aç güzel bir forum.
  • 28-11-2009, 17:55:03
    #7
    Benim forum sitem var açtım fakat inanılmaz ilgi istiyor para istiyor şimdi bence açmaman daha iyi...
  • 28-11-2009, 17:59:33
    #8
    aslında kımsenın hevesını kırmamakta gerekir.haklı yönleri var elbet açma diyenlerin ama 2004 yılında bi forum sıtem vardı.ıyıde gıdıyodu "yok ya bi halt olmaz bu forum işinden dedim."keşke kapatmasaydım şimdi 6 yıllık bir forumum vardı. ama ücretsiz forum açma sakın,sahibi sen olmuyorsun sitenin sadece oldugunu sanıyorsun...
  • 28-11-2009, 19:33:21
    #9
    dostum mesajın tamamını kalın yapmak ban sebebi ban yiyebilirsin düzelt istersen sonra neden ban yedim deme bence

    ayrıca forum sitesi açmak için bence çok geç artık..