aslında kımsenın hevesını kırmamakta gerekir.haklı yönleri var elbet açma diyenlerin ama 2004 yılında bi forum sıtem vardı.ıyıde gıdıyodu "yok ya bi halt olmaz bu forum işinden dedim."keşke kapatmasaydım şimdi 6 yıllık bir forumum vardı. ama ücretsiz forum açma sakın,sahibi sen olmuyorsun sitenin sadece oldugunu sanıyorsun...