BLaSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum mesajın tamamını kalın yapmak ban sebebi ban yiyebilirsin düzelt istersen sonra neden ban yedim deme bence

ayrıca forum sitesi açmak için bence çok geç artık..
dikkat et son cümle kalın değil forum sitesi açma.hele bilmiyorsan hiç açma.gereğinden fazla forum var ve belli ziyaretçileri var.kısa sürede onlar gibi olman zor uzun süredede olman zor gibi görünüyor.masraflı olur sana.en iyisi anladığın bir kategoride site aç.