dostum mesajın tamamını kalın yapmak ban sebebi ban yiyebilirsin düzelt istersen

sonra neden ban yedim deme bence
ayrıca forum sitesi açmak için bence çok geç artık..
dikkat et son cümle kalın değil

forum sitesi açma.hele bilmiyorsan hiç açma.gereğinden fazla forum var ve belli ziyaretçileri var.kısa sürede onlar gibi olman zor uzun süredede olman zor gibi görünüyor.masraflı olur sana.en iyisi anladığın bir kategoride site aç.