herkez forum açma demiş ama arkdaş belliki yeni girmiş bu işe hevesi kırmayalım herkezin gemişinde elbet forum vardır benım 3 tane var bı numarası yok facebook çıktı forumculuk bozuldu neyse
tavsiyem sana bı domain regle r10 da sponsor hostıngcı var en azından işi kıvırana kadar o şekilde devam et geliştir kendini nezaman ne olucagı belli olmaz bakarsın güzel bi siten olur