• 02-12-2009, 22:20:42
    #19
    herkese kendi bildiği kolaydır bence araştır incele sana hangisi daha kolay geliyorsa onu öğrenmeye çalış bu hemen olacak birşey değil zamanla ve sabırlar
    [benim için asp forever]
  • 04-12-2009, 01:17:41
    #20
    bence free blog sitelerinden başla derim kodlama html vs... sonra kendine ait bi alan adı ve hosting hesabı sonra ftp ye gir sonra karar ver asp mi php mi herşey sırayla... yoksa çıkamazsın işin içinden
  • 26-09-2013, 16:34:39
    #21
    Üyeliği durduruldu
    asp mi kaldı artık mvc var razor var . ikisi birbiri ile alakasız biri oop biri açık kaynak kodlu. Birinde microsoft mühendisleri en iyi en verimli yazılımı yazıp component haline getirip al kardeşim bu veritabanına bağlanmak için en iyi yöntem yada araçtır diyor. Diğerinde adam sana kodlarımız bunlar istediğin şekilde bağlantını kendin kur diyor. cshtml uzantılı artık mvc razor ile yazılan siteler. Ama ben daha denk gelmedim . Ben php'de biliyorum asp'De. Bana sorarsanız, büyük ve kapsamlı bir projeyse asp.net, ufak çaplılar için php kulanın. E-ticaret için asp kullanmak daha mantıklı bence.
  • 27-09-2013, 09:35:41
    #22
    ccarlos5501 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp mi kaldı artık mvc var razor var . ikisi birbiri ile alakasız biri oop biri açık kaynak kodlu. Birinde microsoft mühendisleri en iyi en verimli yazılımı yazıp component haline getirip al kardeşim bu veritabanına bağlanmak için en iyi yöntem yada araçtır diyor. Diğerinde adam sana kodlarımız bunlar istediğin şekilde bağlantını kendin kur diyor. cshtml uzantılı artık mvc razor ile yazılan siteler. Ama ben daha denk gelmedim . Ben php'de biliyorum asp'De. Bana sorarsanız, büyük ve kapsamlı bir projeyse asp.net, ufak çaplılar için php kulanın. E-ticaret için asp kullanmak daha mantıklı bence.
    "Ben php'de biliyorum asp'De. Bana sorarsanız, büyük ve kapsamlı bir projeyse asp.net, ufak çaplılar için php kulanın. E-ticaret için asp kullanmak daha mantıklı bence."

    Yorumunuza katılıyorum konu adını gördüğümde tam olarak bunu söyleyecektim. Vesselam ihtiyaca göre öğrenmek en mantıklısı
  • 28-09-2013, 14:55:58
    #23
    tabi ki php öğrenmelisin.
  • 29-09-2013, 04:02:08
    #24
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    asp bir dil değil, bir teknolojidir. ASP ile c, c# kullanabilirsin temel asp de yoğunlukla vbscript kullanılır. Yani delpi bilen birisi de rahatça asp kullanabilir. C Dilileri yazılım olarak en hızlı ve güvenli dillerin başında gelir. Türkçe kaynağı php kadar çok bulunmamakla beraber ipin başını yakaladığında gerisi çorap söküğü gibi gelir. İyi öğrenilen bir asp ile diğer dillerin mantığını kolayca çözersin.
    PHP kaynak olarak daha çok bulabileceğin ve uygulaması geniş alandır. Web masterların çoğaldığı günümüzde php kullananlar asp teknolojilerini kullananlara oranla daha fazladır
    php ile yapılabilecek herşeyi asp ile yapmak mümkün sadece dili iyi öğrenmeye yatıyor
  • 29-09-2013, 04:13:32
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    henüz herkesin kod okuyup yazamadığı dünyada bana asp.net iyidir demeyin lütfen açık kaynak her zaman iyidir
  • 29-09-2013, 11:51:35
    #26
    4 yil sonrasi icin konu tekrar hortlarsa mesajim bulunsun: php olur, python olur... isim degisebilir. Acik kaynak kullanin.
  • 29-09-2013, 11:57:40
    #27
    Onursal Üye
    4 yıl olmuş yahu hortlatana tebriklerimi sunuyorum