herkese kendi bildiği kolaydır bence araştır incele sana hangisi daha kolay geliyorsa onu öğrenmeye çalış bu hemen olacak birşey değil zamanla ve sabırlar
[benim için asp forever]
Php mi Asp mi öğrenmek daha kolay.
34
●10.993
- 26-09-2013, 16:34:39Üyeliği durdurulduasp mi kaldı artık mvc var razor var
. ikisi birbiri ile alakasız biri oop biri açık kaynak kodlu. Birinde microsoft mühendisleri en iyi en verimli yazılımı yazıp component haline getirip al kardeşim bu veritabanına bağlanmak için en iyi yöntem yada araçtır diyor. Diğerinde adam sana kodlarımız bunlar istediğin şekilde bağlantını kendin kur diyor. cshtml uzantılı artık mvc razor ile yazılan siteler. Ama ben daha denk gelmedim
. Ben php'de biliyorum asp'De. Bana sorarsanız, büyük ve kapsamlı bir projeyse asp.net, ufak çaplılar için php kulanın. E-ticaret için asp kullanmak daha mantıklı bence.
- 27-09-2013, 09:35:41"Ben php'de biliyorum asp'De. Bana sorarsanız, büyük ve kapsamlı bir projeyse asp.net, ufak çaplılar için php kulanın. E-ticaret için asp kullanmak daha mantıklı bence."ccarlos5501 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuza katılıyorum konu adını gördüğümde tam olarak bunu söyleyecektim. Vesselam ihtiyaca göre öğrenmek en mantıklısı - 29-09-2013, 04:02:08Eposta Aktivasyonu Gerekmekteasp bir dil değil, bir teknolojidir. ASP ile c, c# kullanabilirsin temel asp de yoğunlukla vbscript kullanılır. Yani delpi bilen birisi de rahatça asp kullanabilir. C Dilileri yazılım olarak en hızlı ve güvenli dillerin başında gelir. Türkçe kaynağı php kadar çok bulunmamakla beraber ipin başını yakaladığında gerisi çorap söküğü gibi gelir. İyi öğrenilen bir asp ile diğer dillerin mantığını kolayca çözersin.
PHP kaynak olarak daha çok bulabileceğin ve uygulaması geniş alandır. Web masterların çoğaldığı günümüzde php kullananlar asp teknolojilerini kullananlara oranla daha fazladır
php ile yapılabilecek herşeyi asp ile yapmak mümkün sadece dili iyi öğrenmeye yatıyor
. ikisi birbiri ile alakasız biri oop biri açık kaynak kodlu. Birinde microsoft mühendisleri en iyi en verimli yazılımı yazıp component haline getirip al kardeşim bu veritabanına bağlanmak için en iyi yöntem yada araçtır diyor. Diğerinde adam sana kodlarımız bunlar istediğin şekilde bağlantını kendin kur diyor. cshtml uzantılı artık mvc razor ile yazılan siteler. Ama ben daha denk gelmedim
açık kaynak her zaman iyidir