hocam dalga geçer gibi cevap yazmışsın

. armut piş ağzıma düş demiyorum. ben ingilizce kaynaklardan (kitap) öğrendim php yi. armut, pişirecek mekanizma ve yer çekimi söz konusu bile değildi. seti hazırlayan elemanların bilgi sahibi olduğundan şüphem yok, seti almadım ama sitelerindeki videolardan da bu az biraz belli oluyor zaten. yalnız bu saatten sonra oop içermeyen kaynaktan php öğrenmek, php öğrenmek değildir. bu belli bir şey. oturup php3-4 zamanından kalma prosedursel kodlamayla büyük proje geliştirmeye çalışmanın şu saatte hiçbir anlamı yok. bunu, seti yapan arkadaşlar bile kabul ederler bence. belli ki, php hakim oldukları için, aldıkları php işlerinden kafalarını kaldırıp yeni bir set hazırlayamıyorlar

. şu saatten sonra fonksiyon tabanlı, nesne yönelimli olmayan php bilmek, php bilmek değildir, yanlış düşünüyorsam söyleyin. internetteki kaynaklardan da zaten sette anlatılan php4 stili kodlama öğrenilebilir, asıl nesne tabanlı yazılım mimarisini öğrenmek mesele

.