ccarlos5501 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asp mi kaldı artık mvc var razor var . ikisi birbiri ile alakasız biri oop biri açık kaynak kodlu. Birinde microsoft mühendisleri en iyi en verimli yazılımı yazıp component haline getirip al kardeşim bu veritabanına bağlanmak için en iyi yöntem yada araçtır diyor. Diğerinde adam sana kodlarımız bunlar istediğin şekilde bağlantını kendin kur diyor. cshtml uzantılı artık mvc razor ile yazılan siteler. Ama ben daha denk gelmedim . Ben php'de biliyorum asp'De. Bana sorarsanız, büyük ve kapsamlı bir projeyse asp.net, ufak çaplılar için php kulanın. E-ticaret için asp kullanmak daha mantıklı bence.
"Ben php'de biliyorum asp'De. Bana sorarsanız, büyük ve kapsamlı bir projeyse asp.net, ufak çaplılar için php kulanın. E-ticaret için asp kullanmak daha mantıklı bence."

Yorumunuza katılıyorum konu adını gördüğümde tam olarak bunu söyleyecektim. Vesselam ihtiyaca göre öğrenmek en mantıklısı