Konu ve Mesaj gösterimi Buradan Konu gösterme ayarlarını düzenleyebilirsiniz. Daha detaylı Bilgi için Lütfen burayı okuyabilirsiniz. Normal - Eski Mesajlar önce Normal - Yeni Mesajlar önce Konu ve Mesaj gösterimi:
bir sorum daha var;
REP nasıl kazanıyoruz? Kaç rep de üye çağırabiliriz, rep nasıl verebiliriz.
r10'a üye olduğunuz farkındasınız değil mi? Bence bi' webmaster veya webmaster adayı böyle sorular sormamalı, birazcık araştırma yaparak herşeyin çözümüne ulaşabilirsiniz.
Açıkcası keşke yanıt verseydinizde yararlı olsaydınız, dediğim gibi forumları sevmem aslında r10.net in bende bir hatrı var bu nedenle burdayım çözmeye çalışıyorum. İşimiz yazılım tasarım forum kullanım rehberliği değil.
kaç repe kaç üye tam belli olmuyor. Her rep aldığınızda üye çağırabilecek kadar puanınız olmayabilir. Bazı üyelerin rep puanı fazla ve yeşili daha kuvvetlidir. Öyle bir rep 3 veya dört üye davet ettirir diye düşünüyorum.
[IMG][/IMG]
kaç repe kaç üye tam belli olmuyor. Her rep aldığınızda üye çağırabilecek kadar puanınız olmayabilir. Bazı üyelerin rep puanı fazla ve yeşili daha kuvvetlidir. Öyle bir rep 3 veya dört üye davet ettirir diye düşünüyorum.
o halde benden sana bir rep arkadaşım, teşekkürler.