arkadaşlar anliyamadım gitti, vbulletin ide sistem olarak pek seven biri olmadıgım içinde bilgim yok

en eski mesaj en altta oluyor, log out olup gezince en üstte çıkıyor yani normalde olması gerektigi gibi ne tür bir değiştirme yapmam gerekiyor?