Açıkcası keşke yanıt verseydinizde yararlı olsaydınız, dediğim gibi forumları sevmem aslında r10.net in bende bir hatrı var bu nedenle burdayım çözmeye çalışıyorum. İşimiz yazılım tasarım forum kullanım rehberliği değil.