Konu
Forumumuz hakkında soru
30-07-2009, 06:55:02
#7
Nyctinus
Açıkcası keşke yanıt verseydinizde yararlı olsaydınız, dediğim gibi forumları sevmem aslında r10.net in bende bir hatrı var bu nedenle burdayım çözmeye çalışıyorum. İşimiz yazılım tasarım forum kullanım rehberliği değil.