bir sorum daha var;
REP nasıl kazanıyoruz? Kaç rep de üye çağırabiliriz, rep nasıl verebiliriz.
r10'a üye olduğunuz farkındasınız değil mi? Bence bi' webmaster veya webmaster adayı böyle sorular sormamalı, birazcık araştırma yaparak herşeyin çözümüne ulaşabilirsiniz.