• 07-04-2009, 09:12:47
    #10
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    adsense ; "edsıns" diye okunur ,"edsense" diye değil
  • 07-04-2009, 11:13:10
    #11
    Bende ilk okudugumda adsense diye okumustum.
  • 07-04-2009, 12:30:21
    #12
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense ; "edsıns" diye okunur ,"edsense" diye değil
    yanlış anlaşılma olmasın. Benim yazdığım yazıda "adsense" "edsens" diye okunur demiştim. "edsense" değil. sadece takı olduğu zaman "edsense" oluyor.

    ad sense iki ayrı kelimedir.

    advertisement 'in kısaltması olan "ad" 'in türkçesi reklam dır.

    sense ise sezgi demektir. "sens" olarak okunur.

    yani "ad-sense" türkçeye "sezgisel reklam" olarak çevirebiliriz.

    okunuş olarak "edsens" doğrudur.
  • 07-04-2009, 13:13:15
    #13
    usta eksi rep niye veriyorsun ki anlayamadım ben şu forumda bi kişiye bile eksi rep vermedim bi aydır r10 a katıldıgımdan beri hatta her ghirdiğimdede artı rep kullanarak hakkımı dolduruyorum neden eksi veriyorsun anlamadım