Google ve Adsense nasıl okunur?
12
●2.106
- 07-04-2009, 12:30:21yanlış anlaşılma olmasın. Benim yazdığım yazıda "adsense" "edsens" diye okunur demiştim. "edsense" değil. sadece takı olduğu zaman "edsense" oluyor.EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ad sense iki ayrı kelimedir.
advertisement 'in kısaltması olan "ad" 'in türkçesi reklam dır.
sense ise sezgi demektir. "sens" olarak okunur.
yani "ad-sense" türkçeye "sezgisel reklam" olarak çevirebiliriz.
okunuş olarak "edsens" doğrudur.