usta eksi rep niye veriyorsun ki anlayamadım ben şu forumda bi kişiye bile eksi rep vermedim bi aydır r10 a katıldıgımdan beri hatta her ghirdiğimdede artı rep kullanarak hakkımı dolduruyorum neden eksi veriyorsun anlamadım