Konu
Google ve Adsense nasıl okunur?
07-04-2009, 13:13:15
#13
Anonim
usta eksi rep niye veriyorsun ki anlayamadım ben şu forumda bi kişiye bile eksi rep vermedim bi aydır r10 a katıldıgımdan beri hatta her ghirdiğimdede artı rep kullanarak hakkımı dolduruyorum neden eksi veriyorsun anlamadım