Google : "Gugıl" diye okunur. Okurken "u" harfi hafifçe uzatılır ama uzatılmasada olur.
Adsense : "edsens" diye okunur. Ama kelimeye ek yapmak istediğinizde sonundaki "e" yi de okumak gerekir. Mesela yazılışı "adsense'den" olan kelime "edsense'den" diye okunur yada "adsense'ye" diye yazılan kelime "edsense'ye" diye okunur.
Doğru bilen, ingilizce bilen için üstünde durulacak birşey değil ama bilmeyen arkadaşlar vardır diye yazdım.
not: Daha önce benzer konu açmıştım ama bir sürü gereksiz -rep alınca moralim bozulmuştu ve konuya tekrar girmemiştim.
Google ve Adsense nasıl okunur?
12
●2.106
- 04-04-2009, 23:31:21
- 04-04-2009, 23:52:36Üyeliği durdurulduBence cok güzel bi konu kelimeleri genişletirsen çok faydalı bir yazı olur

Saygılarımla .
+ Rep - 04-04-2009, 23:57:56Üyeliği durdurulduAdsense'yi ben bildiğin düz adsense diye okuyordum

Edit : Kişiselim'de paylaştım eyvallah hocam +rep
- 07-04-2009, 07:58:51Üyeliği durduruldu

