• 04-04-2009, 23:31:21
    #1
    Google : "Gugıl" diye okunur. Okurken "u" harfi hafifçe uzatılır ama uzatılmasada olur.
    Adsense : "edsens" diye okunur. Ama kelimeye ek yapmak istediğinizde sonundaki "e" yi de okumak gerekir. Mesela yazılışı "adsense'den" olan kelime "edsense'den" diye okunur yada "adsense'ye" diye yazılan kelime "edsense'ye" diye okunur.

    Doğru bilen, ingilizce bilen için üstünde durulacak birşey değil ama bilmeyen arkadaşlar vardır diye yazdım.






    not: Daha önce benzer konu açmıştım ama bir sürü gereksiz -rep alınca moralim bozulmuştu ve konuya tekrar girmemiştim.
  • 04-04-2009, 23:52:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence cok güzel bi konu kelimeleri genişletirsen çok faydalı bir yazı olur

    Saygılarımla .

    + Rep
  • 04-04-2009, 23:54:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ğüzel konu teşekkür ederim
  • 04-04-2009, 23:56:28
    #4
    Adsense 'i bilmiyordum.

    Teşekkürler.
  • 04-04-2009, 23:57:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Adsense'yi ben bildiğin düz adsense diye okuyordum

    Edit : Kişiselim'de paylaştım eyvallah hocam +rep
  • 05-04-2009, 00:06:54
    #6
    bende ad sen se diyodum
  • 05-04-2009, 13:23:43
    #7
    adsense bırakın adsense kaldın adsensede ne ki
    tesekkurler bu arada ama iki kelime cevirip konu acarsan eksi rapte verirler ban da yersin hocam kusura bakma
    ben mesela ilk konuyu gördugumde guldum bi her seyinde konusunu acıyorlar diye ama yararlı bilgi sagolun
  • 07-04-2009, 07:58:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/yeni-baslayanlar/...rtik-yahu.html
  • 07-04-2009, 08:51:03
    #9
    Bende gagıl ve cocıl dediklerini duyduktan sonra bu sevdadan vazgeçmiştim ağzına nasıl kolay geliyosa öyle söylesin insanlar çok dert değil