adsense bırakın adsense kaldın adsensede ne ki
tesekkurler bu arada ama iki kelime cevirip konu acarsan eksi rapte verirler ban da yersin hocam kusura bakma
ben mesela ilk konuyu gördugumde guldum bi her seyinde konusunu acıyorlar diye ama yararlı bilgi sagolun