r10 da cıkan böcek :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 da cıkan böcek :D
32
●
3.868
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
r10 da cıkan böcek :D
1
2
3
4
21-01-2007, 12:17:30
#19
ErsinAcar
Üyeliği durduruldu
RebeLBirD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende firefox'dada görünüyo
ietab kurduysan görünür o da ie sonuçta
21-01-2007, 14:28:29
#20
DooMsDaY
ben kör oldum galiba
önceden bende bişi görüyodumda böcek felan değil öyle bi noktaydı sadece =) kayıyodu sayfada
21-01-2007, 15:46:56
#21
l_o_n_g_h_o_r_n
Üyeliği durduruldu
böcek dediğiniz nokta değilmi ?
22-01-2007, 00:10:00
#22
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
google de bişey arıyodum kendi actıgım bu konuyu gördüm ne cabuk indexlenmiş
bu arada konuyu kitleyebilirsiniz orjinal konuyu buldum
22-01-2007, 03:30:37
#23
spiderbot
Misafir
l_o_n_g_h_o_r_n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böcek dediğiniz nokta değilmi ?
bazı rivayetlere gore virgülde olabilecegi söyleniyor
ama sanırım text diil jpeg olsa gerek yani karizmatik
24-01-2007, 17:15:10
#24
tyranid
Üyeliği durduruldu
ben hala göremedim
08-02-2007, 13:51:58
#25
T3r
Üyeliği durduruldu
bi ara onu öldürmeye çalıştım
08-02-2007, 16:58:04
#26
Captive
Üyeliği durduruldu
yakalayabilirseniz herşeyi sana herşeye seni yazdım gibi birşey cıkıyor. çözemedim daha bu özlü sözü ben :P
08-04-2007, 14:13:51
#27
TurkeyWarez.Org
D!Gé adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uyuz oldum bende ona
He ya hiç sorma sabahtan beri onu kovalıom
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler