r10 da cıkan böcek :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 da cıkan böcek :D
32
●
3.868
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
r10 da cıkan böcek :D
1
2
3
4
19-01-2007, 12:37:20
#1
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
üstüne gelince seni yazdım gibi bi yazı cıkan kodu nerden bulabilirim
19-01-2007, 13:23:08
#2
tolgahat
Üyeliği durduruldu
arastırınca bulunuyo ben buldum sitemde de var
ama r10 da arama.
19-01-2007, 14:19:42
#3
hackxien
o böcek değil,onun bir adı var lütfen,sebastiyan..
19-01-2007, 14:25:40
#4
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kaynağı görüntüle'de olması lazım
19-01-2007, 14:30:51
#5
SweetDreams
Misafir
Arayan bulurmuş
19-01-2007, 14:34:53
#6
karacoder
R10'da arayabilirsin yanlış hatırlamıyorsam kodları verilmişti.
19-01-2007, 15:18:15
#7
Gangstamonu
ama bide her sayfada cıkmıyor o güzel
19-01-2007, 19:00:47
#8
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
deli_dana da vardı,onun ki balık idi..
19-01-2007, 19:02:24
#9
Webustad
Üyeliği durduruldu
sen yenisin galiba
(ilk ben dedim
)
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler