• 19-01-2007, 19:31:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Uyuz oldum bende ona
  • 19-01-2007, 20:18:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ben alıştım artık,forumun simgesi o bitanesi
  • 19-01-2007, 23:40:20
    #12
    üye olurken ekranda geziniyodu , monütörde bişey var sanmıştım :P
  • 20-01-2007, 00:10:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    firefox ta görünmemesi kötü
  • 20-01-2007, 01:02:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ama dikkatli bakınca görünüyo arçelik reklamındaki gibi hatta gordum bile
    herşeyi sana yazdım herşeye seni yazdım
  • 20-01-2007, 06:12:17
    #15
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deli_dana da vardı,onun ki balık idi..
    elleşmeyin balıklarıma, sitede balık besliyom
    akvaryum yaptım
  • 20-01-2007, 06:13:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bende iLk Başta Böcek Sandım Sonra eLLeyince Fark Ettim Hoş oLmuş
  • 20-01-2007, 08:04:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstüne gelince seni yazdım gibi bi yazı cıkan kodu nerden bulabilirim
    böcek mi? sensin böcek şaka şaka.
  • 21-01-2007, 00:04:18
    #18
    Üyeliği durduruldu
    BlackPhoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firefox ta görünmemesi kötü
    Bende firefox'dada görünüyo