r10 da cıkan böcek :D
32
●3.868
- 19-01-2007, 20:18:57Üyeliği durdurulduben alıştım artık,forumun simgesi o bitanesi
- 19-01-2007, 23:40:20üye olurken ekranda geziniyodu , monütörde bişey var sanmıştım :P
- 20-01-2007, 06:12:17elleşmeyin balıklarıma, sitede balık besliyomaytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akvaryum yaptım
- 20-01-2007, 08:04:47Üyeliği durdurulduböcek mi? sensin böcekGangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka şaka.
- 21-01-2007, 00:04:18Üyeliği durdurulduBende firefox'dada görünüyoBlackPhoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra eLLeyince Fark Ettim Hoş oLmuş