Konu
r10 da cıkan böcek :D
08-02-2007, 16:58:04
#26
Captive
Üyeliği durduruldu
yakalayabilirseniz herşeyi sana herşeye seni yazdım gibi birşey cıkıyor. çözemedim daha bu özlü sözü ben :P