Konu
r10 da cıkan böcek :D
08-04-2007, 14:13:51
#27
TurkeyWarez.Org
D!Gé adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uyuz oldum bende ona
He ya hiç sorma sabahtan beri onu kovalıom