• 08-02-2009, 02:42:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar , Şöyle bir sorunum var : Siteme üye olanlar sitenin olması gerekenden geniş alana yayıldığını ve alt kısımda paintte olduğu gibi sağa sola oynama olduğunu söylüyorlar.Sanırım bunun sebebi sitenin logosunun büyük olması ancak logoyu küçültürsem logo sol tarafa kayıyor ve ortalanmıyor.Site logosunu nasıl ortalayabilirim arkadaşlar ?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim

    Şimdiden herbirinize teker teker teşekkürler
  • 08-02-2009, 02:45:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    <center> Logo kodları </center>

    Böyle yapabilirsin
  • 08-02-2009, 03:02:44
    #3
    Webing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <center> Logo kodları </center>
    Böyle yapabilirsin

    header Bölümünün en başına ve en sonuna gelecek şekilde mi olacak onlar ?
  • 08-02-2009, 03:51:20
    #4
    Header da;

    Bulun

    <td align="$stylevar
    "><a href="$vboptions[forumhome].php?$session[sessionurl]"><img src="$stylevar[titleimage]" border="0" alt="$vboptions[bbtitle]" /></a></td>
    bununla değiştirin

    <td align="center"><a href="$vboptions[forumhome].php?$session[sessionurl]"><img src="$stylevar[titleimage]" border="0" alt="$vboptions[bbtitle]" /></a></td>
  • 08-02-2009, 04:57:35
    #5
    ottomanempire'ın dediği gibi yaptım ancak logo küçük vBulletin Logosuna dönüşmesine ve ortalanmasına rağmen kayma devam ediyor.Sizce bu sitenin çerçeveye sığamayıp sağa sola kayması nedendir arkdaşlar ? Yardım edebilirseniz çok sevinirim

    Şimdiden hepinize teşekkürler
  • 08-02-2009, 06:00:42
    #6
    resim koyarsan yardımcı olurum
  • 08-02-2009, 11:51:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    webmaster_2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    header Bölümünün en başına ve en sonuna gelecek şekilde mi olacak onlar ?
    Öylede olur
  • 08-02-2009, 17:38:37
    #8
    Logoyu ortalamayı başardım lakin kayma devam ediyor daha doğrusu bazı üyelerde ve bende kayma olmuyor ama birçok üyede tema büyük geliyor.Default temada bu sorun oluşmuyor sadece kullandığım temada bu sorun var.Sorun galiba temada gibi geldi bana ancak

    Bu sorunu nasıl çözebileleceğimi bilmiyorum . Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim