Merhaba arkadaşlar , Şöyle bir sorunum var : Siteme üye olanlar sitenin olması gerekenden geniş alana yayıldığını ve alt kısımda paintte olduğu gibi sağa sola oynama olduğunu söylüyorlar.Sanırım bunun sebebi sitenin logosunun büyük olması ancak logoyu küçültürsem logo sol tarafa kayıyor ve ortalanmıyor.Site logosunu nasıl ortalayabilirim arkadaşlar ?

Yardımcı olursanız çok sevinirim

Şimdiden herbirinize teker teker teşekkürler