Logoyu ortalamayı başardım lakin kayma devam ediyor daha doğrusu bazı üyelerde ve bende kayma olmuyor ama birçok üyede tema büyük geliyor.Default temada bu sorun oluşmuyor sadece kullandığım temada bu sorun var.Sorun galiba temada gibi geldi bana ancak
Bu sorunu nasıl çözebileleceğimi bilmiyorum . Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim