ottomanempire'ın dediği gibi yaptım ancak logo küçük vBulletin Logosuna dönüşmesine ve ortalanmasına rağmen kayma devam ediyor.Sizce bu sitenin çerçeveye sığamayıp sağa sola kayması nedendir arkdaşlar ? Yardım edebilirseniz çok sevinirim

Şimdiden hepinize teşekkürler