• 02-01-2009, 21:04:17
    #1
    merhaba arkadaslar

    sorunumum şudur..

    ..:: Autoteile Gülmez ::..

    siteyi

    firefoxta acanlar gorucekkı sorun yok

    sol taraftakı menuler calısıyor ancak

    internet explorer ıle acınca menuler calısmıyor ..

    bıyerde hata yapmısım ama nerede anlamıyorum duzenleme yapıp paylasırsanız sevınırım

    css ve ındex ekte mevcut
  • 04-01-2009, 13:23:35
    #2
    çok mu zor soruydu ?
  • 05-01-2009, 08:30:25
    #3
    Soru zor değil yanlış yerde ( Burası css olduğu için,buraya yazsaydın bir sonraki gün cevap gelirdi)
    Sorun Katmanların marginle ayarlanmasından dolayı üstüste gelmesi (ie6 öyle algılıyor)
    Ektekide Her çözünürlüğe ayarlanmış doğru kodlanmış şekli(bana göre) (800x600 hariç, denersen görürsün)