merhaba arkadaslar
sorunumum şudur..
..:: Autoteile Gülmez ::..
siteyi
firefoxta acanlar gorucekkı sorun yok
sol taraftakı menuler calısıyor ancak
internet explorer ıle acınca menuler calısmıyor ..
bıyerde hata yapmısım ama nerede anlamıyorum duzenleme yapıp paylasırsanız sevınırım
css ve ındex ekte mevcut
nerede hata yapmısım ?? firefox ie
2
●442
- 05-01-2009, 08:30:25Soru zor değil yanlış yerde ( Burası css olduğu için,buraya yazsaydın bir sonraki gün cevap gelirdi)
Sorun Katmanların marginle ayarlanmasından dolayı üstüste gelmesi (ie6 öyle algılıyor)
Ektekide Her çözünürlüğe ayarlanmış doğru kodlanmış şekli(bana göre) (800x600 hariç, denersen görürsün)