merhaba arkadaslar

sorunumum şudur..

..:: Autoteile Gülmez ::..

siteyi

firefoxta acanlar gorucekkı sorun yok

sol taraftakı menuler calısıyor ancak

internet explorer ıle acınca menuler calısmıyor ..

bıyerde hata yapmısım ama nerede anlamıyorum duzenleme yapıp paylasırsanız sevınırım

css ve ındex ekte mevcut