merhaba arkadaslar
sorunumum şudur..
..:: Autoteile Gülmez ::..
siteyi
firefoxta acanlar gorucekkı sorun yok
sol taraftakı menuler calısıyor ancak
internet explorer ıle acınca menuler calısmıyor ..
bıyerde hata yapmısım ama nerede anlamıyorum duzenleme yapıp paylasırsanız sevınırım
css ve ındex ekte mevcut