Soru zor değil yanlış yerde (
Burası css olduğu için,buraya yazsaydın bir sonraki gün cevap gelirdi)
Sorun Katmanların marginle ayarlanmasından dolayı üstüste gelmesi (ie6 öyle algılıyor)
Ektekide Her çözünürlüğe ayarlanmış doğru kodlanmış şekli(bana göre) (800x600 hariç, denersen görürsün)