• 17-12-2008, 13:10:25
    #10
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar benim anlamadığım bişey var.bu işi yapmak istediğimden falan değil.arkadaş bana yaptırmak istese de yapmayacağım kimse yanlış anlamasın.ben sürekli vbulletin bölümüne takılıyorum ve Bu konuya yazan arkadaşlara bakıyorum da hiçbirini vbulletin bölümünde aktif olarak göremiyorum.Merakımı mazur görün biraz araştırdım.Ama üstte mesaj yazan 3 kişinin vbulletin bölümünde toplam mesaj sayısı 24.Madem anlıyorsunuz neden bölümde yardımcı olmuyorsunuz veya madem anlamıyorsunuz neden bu konuya yazıyorsunuz?

    iyi çalışmalar.
    1. si Vbulletinden anlıyor olmamız bu forumda o bölümde takılmak zorunda olduğumuzu göstermez.
    2. si Vbulletinden anlıyor olmamız her türlü sorunu çözebileceğimiz anlamınada gelmez.
    3. sü o bölümde takılan herkes vbulletinden iyi anlıyor anlamınamı geliyor?
    4. sü herkesin bu siteye giriş amacı farklıdır. Ben seo konusu için girerim sen vb destek için girersin Y şahsı adwords için girer W şahsı para kazanmak için girer.

    Böyle bir soru şaşırttı beni açıkcası çünkü ben vb ile 4 sene önce tanıştım tecrübeme güvenirim ama bu sitede o bölümden yararlanmak istemiyorum ben girmem değil illaki girerim bildiklerim bilmediklerimin yanında bir hiç farkındayım ama yaptığım iş çerçevesinde bilgimin yettiğine inanıyorum.

    - eee sen biliyorsun diye herkesde mi biliyor? Yardım etsene??
    -- Vakit vakit vakit... 3 projeye aynı anda başlarsan kendi sosyal hayatına bile vakit ayıramazsın ki başkalarının vb sorunlarına hiç hiçine ayıramazsın...

    İyi günler.
  • 17-12-2008, 13:17:04
    #11
    1. si bildiğini paylaşmak erdemdir.
    2. si hertürlü sorun değil en basit sorunlara bile yardımcı olmamışsın istersen mesajlarına bir bak.
    3. sü bazıları faydalanmak için girer bazıları yardım etmek için girer.Bütün mesajlarıma bak yardım istediğim bir mesajım varmı?
    4. sü sen sanırım W şahsı oluyosun burada.Ben ise bunların tamamen dışında bildiğim bütün konularda (adsense vbulletin smf nuke vps dedicated apache mysql v.b.) yardımcı olmaya çalışıyorum.

    bu arkadaş veya herhangi biri bana mesaj atmış da ben sana bedava yardım etmemmi demişim?beni ekleyen bir kişi yardım alamadığını söylesin daha r10'a takılmam.Herşey para değildir.

    sanada iyi günler.
  • 17-12-2008, 13:19:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    evet herşey para değildir katılıyorum cagonni'ye Paylaşmak erdemdir! (euk değil)
  • 17-12-2008, 16:22:33
    #13
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. si bildiğini paylaşmak erdemdir.
    2. si hertürlü sorun değil en basit sorunlara bile yardımcı olmamışsın istersen mesajlarına bir bak.
    3. sü bazıları faydalanmak için girer bazıları yardım etmek için girer.Bütün mesajlarıma bak yardım istediğim bir mesajım varmı?
    4. sü sen sanırım W şahsı oluyosun burada.Ben ise bunların tamamen dışında bildiğim bütün konularda (adsense vbulletin smf nuke vps dedicated apache mysql v.b.) yardımcı olmaya çalışıyorum.

    bu arkadaş veya herhangi biri bana mesaj atmış da ben sana bedava yardım etmemmi demişim?beni ekleyen bir kişi yardım alamadığını söylesin daha r10'a takılmam.Herşey para değildir.

    sanada iyi günler.
    Ben kesinlikle herşey paradır demedim olayı çarpıtma! Sen demişsinki vb biliyorsunuzda neden vb bölümüne yardım etmiyorsunuz? Benim cevabımda demek istediğim şey sizin gibi herkesin önceliği yardım olmayabilir.Ben bu foruma üye olduğumda kendimi geliştirmek için oldum daha sonra üniv. hayatı başlayınca maddi sıkıntı içine girdim evet doğru şu anda W şahsı olarak görünüyor olabilirim. Düşünsenize yaşınız gelmiş 20'ye ahbapların askere gidiyor sen hala baba eline bakıyorsun! Bu adama çok koyuyor. Ve benimde elimden anca bu geliyor başka birşey yapamam işe girsem derse gidemem. Ha webmaster olarak belki 5 yıldızlı kusursuz herşeyi bilen istese deli gibi para kazanan birisi değilim, belki tasarımlarımda iyi değil belki senin bilginin yanında hiç birşey bilmiyorumdur. Ama en azından bi çaba içinde olmak zorundayım ben! Umarım az çok durumumu kestirmişsinizdir onun için W şahsıyım şu anda evet!
  • 17-12-2008, 16:26:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. si bildiğini paylaşmak Erdem'dir.
    2. si hertürlü sorun değil en basit sorunlara bile yardımcı olmamışsın istersen mesajlarına bir bak.
    3. sü bazıları faydalanmak için girer bazıları yardım etmek için girer.Bütün mesajlarıma bak yardım istediğim bir mesajım varmı?
    4. sü sen sanırım W şahsı oluyosun burada.Ben ise bunların tamamen dışında bildiğim bütün konularda (adsense vbulletin smf nuke vps dedicated apache mysql v.b.) yardımcı olmaya çalışıyorum.

    bu arkadaş veya herhangi biri bana mesaj atmış da ben sana bedava yardım etmemmi demişim?beni ekleyen bir kişi yardım alamadığını söylesin daha r10'a takılmam.Herşey para değildir.

    sanada iyi günler.
    sana kesinlikle katılıyorum aynı yorumları ben de yapacaktım ama bu nick de <strike> olur diye yapmadım
    akşam 7'de açılıyor <strike> ondan sonra yoruma devam ... (:
  • 17-12-2008, 18:19:58
    #15
    Tam anlamıyla ne yaptırmak istediğinizi söyleyin, yarı yolda kalmayın.
  • 17-12-2008, 20:49:08
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sıte bu pm olarak lınkı verırım forum tekrardan elden gecırmek ıstıyorum
    vb yedekleyıp guncellemesı
    sohbet eklentısı
    uye olurken bay bayan v.s. gıbı seceneklerın olması
    2 yenı tema kurulması (hazır temalardan)
    alt top lıstlerın duzenlenmesı...

    ve ayrıca
    yenı bı forum sıtesı var onuda
    ornek forum lınkıni pm olarak verırım ıstersenız

    aklıma gelenler sımdılık bunlar
  • 24-12-2008, 17:02:01
    #17
    konu kapanabılır