ya arkadaşlar benim anlamadığım bişey var.bu işi yapmak istediğimden falan değil.arkadaş bana yaptırmak istese de yapmayacağım kimse yanlış anlamasın.ben sürekli vbulletin bölümüne takılıyorum ve Bu konuya yazan arkadaşlara bakıyorum da hiçbirini vbulletin bölümünde aktif olarak göremiyorum.Merakımı mazur görün biraz araştırdım.Ama üstte mesaj yazan 3 kişinin vbulletin bölümünde toplam mesaj sayısı 24.Madem anlıyorsunuz neden bölümde yardımcı olmuyorsunuz veya madem anlamıyorsunuz neden bu konuya yazıyorsunuz?
iyi çalışmalar.
1. si Vbulletinden anlıyor olmamız bu forumda o bölümde takılmak zorunda olduğumuzu göstermez.
2. si Vbulletinden anlıyor olmamız her türlü sorunu çözebileceğimiz anlamınada gelmez.
3. sü o bölümde takılan herkes vbulletinden iyi anlıyor anlamınamı geliyor?
4. sü herkesin bu siteye giriş amacı farklıdır. Ben seo konusu için girerim sen vb destek için girersin Y şahsı adwords için girer W şahsı para kazanmak için girer.
Böyle bir soru şaşırttı beni açıkcası çünkü ben vb ile 4 sene önce tanıştım tecrübeme güvenirim ama bu sitede o bölümden yararlanmak istemiyorum ben girmem değil illaki girerim bildiklerim bilmediklerimin yanında bir hiç farkındayım ama yaptığım iş çerçevesinde bilgimin yettiğine inanıyorum.
- eee sen biliyorsun diye herkesde mi biliyor? Yardım etsene??
-- Vakit vakit vakit... 3 projeye aynı anda başlarsan kendi sosyal hayatına bile vakit ayıramazsın ki başkalarının vb sorunlarına hiç hiçine ayıramazsın...
İyi günler.