1. si bildiğini paylaşmak erdemdir.
2. si hertürlü sorun değil en basit sorunlara bile yardımcı olmamışsın istersen mesajlarına bir bak.
3. sü bazıları faydalanmak için girer bazıları yardım etmek için girer.Bütün mesajlarıma bak yardım istediğim bir mesajım varmı?
4. sü sen sanırım W şahsı oluyosun burada.Ben ise bunların tamamen dışında bildiğim bütün konularda (adsense vbulletin smf nuke vps dedicated apache mysql v.b.) yardımcı olmaya çalışıyorum.

bu arkadaş veya herhangi biri bana mesaj atmış da ben sana bedava yardım etmemmi demişim?beni ekleyen bir kişi yardım alamadığını söylesin daha r10'a takılmam.Herşey para değildir.

sanada iyi günler.