• 09-01-2021, 13:23:17
    #1
    Kullandığım hostumda mail() fonksiyonu çalışmadığı için SMTP ile PHPmailer kullanarak mail gönderiyorum. Mail geliyor. Hata mesajlarında da sorun yok. Sorunum şu ki mail gönderildiğinde

    böyle kayıtlar tutuyor ve kullanıcıya gösteriyor. Bunları nasıl gizlerim?
  • 09-01-2021, 13:31:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    medu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığım hostumda mail() fonksiyonu çalışmadığı için SMTP ile PHPmailer kullanarak mail gönderiyorum. Mail geliyor. Hata mesajlarında da sorun yok. Sorunum şu ki mail gönderildiğinde

    böyle kayıtlar tutuyor ve kullanıcıya gösteriyor. Bunları nasıl gizlerim?
    Kodunuzun en alt kısmında muhtemel "echo" komutu kullanıyorsunuz. Bunu kaldırırsanız kullanıcıya gösterilmez artık bu bilgiler
  • 09-01-2021, 13:32:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PhpMailer çok kullandım hiçbirinde böyle bir ekran ile karşılaşmadım çok garip. Siz ekrana bastırıyor olabilir misiniz mesajları? Hata bastırma operatörü koyup dener misiniz yada try yapısının içine alıp
  • 09-01-2021, 13:37:45
    #4
    Sorunu çözdüm teşekkürler arkadaşlar.
    $mail->SMTPDebug  = 2;
    diye bir kod var satırlar arasında
    2 yi 0 yapmak gerekiyormuş.