Kullandığım hostumda mail() fonksiyonu çalışmadığı için SMTP ile PHPmailer kullanarak mail gönderiyorum. Mail geliyor. Hata mesajlarında da sorun yok. Sorunum şu ki mail gönderildiğinde
böyle kayıtlar tutuyor ve kullanıcıya gösteriyor. Bunları nasıl gizlerim?
Kullandığım hostumda mail() fonksiyonu çalışmadığı için SMTP ile PHPmailer kullanarak mail gönderiyorum. Mail geliyor. Hata mesajlarında da sorun yok. Sorunum şu ki mail gönderildiğinde
böyle kayıtlar tutuyor ve kullanıcıya gösteriyor. Bunları nasıl gizlerim?
Kodunuzun en alt kısmında muhtemel "echo" komutu kullanıyorsunuz. Bunu kaldırırsanız kullanıcıya gösterilmez artık bu bilgiler
PhpMailer çok kullandım hiçbirinde böyle bir ekran ile karşılaşmadım çok garip. Siz ekrana bastırıyor olabilir misiniz mesajları? Hata bastırma operatörü koyup dener misiniz yada try yapısının içine alıp