Kullandığım hostumda mail() fonksiyonu çalışmadığı için SMTP ile PHPmailer kullanarak mail gönderiyorum. Mail geliyor. Hata mesajlarında da sorun yok. Sorunum şu ki mail gönderildiğinde
böyle kayıtlar tutuyor ve kullanıcıya gösteriyor. Bunları nasıl gizlerim?