PhpMailer çok kullandım hiçbirinde böyle bir ekran ile karşılaşmadım çok garip. Siz ekrana bastırıyor olabilir misiniz mesajları? Hata bastırma operatörü koyup dener misiniz yada try yapısının içine alıp