Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
PhpMailer çok kullandım hiçbirinde böyle bir ekran ile karşılaşmadım çok garip. Siz ekrana bastırıyor olabilir misiniz mesajları? Hata bastırma operatörü koyup dener misiniz yada try yapısının içine alıp