medu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandığım hostumda mail() fonksiyonu çalışmadığı için SMTP ile PHPmailer kullanarak mail gönderiyorum. Mail geliyor. Hata mesajlarında da sorun yok. Sorunum şu ki mail gönderildiğinde

böyle kayıtlar tutuyor ve kullanıcıya gösteriyor. Bunları nasıl gizlerim?
Kodunuzun en alt kısmında muhtemel "echo" komutu kullanıyorsunuz. Bunu kaldırırsanız kullanıcıya gösterilmez artık bu bilgiler