Bir öğrenci olarak konuşuyorum. 30 gün 12 saat çalışıyorum ve 1600 lira maaş alıyorum. sigorta yol yemek vs yok. ve çalıştığım şehirde ciddi iş sıkıntıları var iş bulmak neredeyse imkansız olan işlerde hepsi aynı şartlarda. Çalışanlara hakkının verildiği , insana ve insanlığa değer veren Bir ülkeye iltica yapmak istiyorum. Nasıl Yapabilirim. İlticanın hapis cezası felan var diyorlar. Akıl hocalarımdan Ülke tavsiyesi ve akıl tavsiyesi almak istiyorum.
Milliyetçilik duygusu kasacaklar yorum yazmasın lütfen. Ülkemi bende çok seviyorum ama bir yerden sonra Gerçekten psikolojim ülkenin bu durumunu kaldırmıyor
bu tür konular çok açılmaya başlandı, durum cidden vahim arkadaşın dediği gibi milliyetçiliğe girmenin bir anlamı yok, maalesef kötüye gidiyoruz.. Allah yardımcın olsun hocam
30 gün 12 saat çalışarak daha yüksek kazançlar elde edebilirsin, iltica en son ki seçenek. Muhtemelen özgüvenin kırılmış biraz, bu konuya yoğunlaş.. Sevgiler..
bu tür konular çok açılmaya başlandı, durum cidden vahim arkadaşın dediği gibi milliyetçiliğe girmenin bir anlamı yok, maalesef kötüye gidiyoruz.. Allah yardımcın olsun hocam
30 gün 12 saat çalışarak daha yüksek kazançlar elde edebilirsin, iltica en son ki seçenek. Muhtemelen özgüvenin kırılmış biraz, bu konuya yoğunlaş.. Sevgiler..
öncelikle yorumunuz için çok teşekkürler bu konuda haklı olabilirsiniz ama tek sorun para kazanmak değil. iyi gitmeyen birçok şey var adalet gibi. ayrımcılık gibi
Merhaba, profilinizdeki "Hakkımda" bölümünü okudum. Kendinizi yeteri kadar geliştirmek için bir adım atmışsınız, günlük 12 saat fiziksel bir işte çalışmak yerine forum içerisinde aynı performansla daha fazla kazanabilirsiniz. Bu naçizane bir öneri, Allah yardımcınız olsun. Ülke durumuna gelince, kim şuan ki durumdan mutlu ki?
Herkes aynı dertten yanıyor yok efendim para yetişmiyor yok efendim askeri ücret az cart curt zart zurt başka bir şey yok. 80 milyon kişi var senin bundan fakın olması lazım ki fazla kazanasın öğren bir fransızca bakalım 10 binden aşagı alıyon mu. Bizim tanıdıklardan biri yabancı dil diyor 10-15 arası alıyor.