Bir öğrenci olarak konuşuyorum. 30 gün 12 saat çalışıyorum ve 1600 lira maaş alıyorum. sigorta yol yemek vs yok. ve çalıştığım şehirde ciddi iş sıkıntıları var iş bulmak neredeyse imkansız olan işlerde hepsi aynı şartlarda. Çalışanlara hakkının verildiği , insana ve insanlığa değer veren Bir ülkeye iltica yapmak istiyorum. Nasıl Yapabilirim. İlticanın hapis cezası felan var diyorlar. Akıl hocalarımdan Ülke tavsiyesi ve akıl tavsiyesi almak istiyorum.

Milliyetçilik duygusu kasacaklar yorum yazmasın lütfen. Ülkemi bende çok seviyorum ama bir yerden sonra Gerçekten psikolojim ülkenin bu durumunu kaldırmıyor