Merhaba, profilinizdeki "Hakkımda" bölümünü okudum. Kendinizi yeteri kadar geliştirmek için bir adım atmışsınız, günlük 12 saat fiziksel bir işte çalışmak yerine forum içerisinde aynı performansla daha fazla kazanabilirsiniz. Bu naçizane bir öneri, Allah yardımcınız olsun. Ülke durumuna gelince, kim şuan ki durumdan mutlu ki?