• 19-10-2020, 20:05:08
    #10
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes aynı dertten yanıyor yok efendim para yetişmiyor yok efendim askeri ücret az cart curt zart zurt başka bir şey yok. 80 milyon kişi var senin bundan fakın olması lazım ki fazla kazanasın öğren bir fransızca bakalım 10 binden aşagı alıyon mu. Bizim tanıdıklardan biri yabancı dil diyor 10-15 arası alıyor.
    20 yıllık Fransızca hocamız var tanıdığımız, Meb'e bağlı okullarda ingilizce dersine giriyor.

    Düz mantık konuşmayı ve tek düze genellemeyi bırakmanız dileğiyle...
  • 19-10-2020, 20:05:16
    #11
    Gerçekten 23 yaşındayım Herseyden ümidi kesmiş gibiyim bende evde yatıyorum iş arasam bulurum hemşirelik var diș teknikerligi var elimde ancak asgari ücret alacağım ve ayda 200 saatten fazla robot gibi özel sektörde çalışacağım çalışmadım değil çalıştım bu şartlarda ama gerçekten artık canıma tak ediyor kpss yüksek alıyoruz lise hemşire olduğu için almıyorlar madem almiyacaksiniz bizim liseye geçiş puanlarımız 400 ün üstündeydi gitseydik Anadolu lisesine oturdum evde yatıyorum tamamen tükenmiş durumdayım sürekli yurt dışına nasıl gidilir videoları izliyorum avusturalya araştırabilirsin kardeşim Türkleride çok seviyorlar dil kursu ile gidip çalışabilirsin de öğrenciye çalışma vizesi veren tek ülke olabilir bi araştır
  • 19-10-2020, 20:06:43
    #12
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes aynı dertten yanıyor yok efendim para yetişmiyor yok efendim askeri ücret az cart curt zart zurt başka bir şey yok. 80 milyon kişi var senin bundan fakın olması lazım ki fazla kazanasın öğren bir fransızca bakalım 10 binden aşagı alıyon mu. Bizim tanıdıklardan biri yabancı dil diyor 10-15 arası alıyor.
    Beyefendi noktayı koymuş. Bu dakikadan sonra yapacak bi şey yok, Fransızca öğreneceksin. Emir büyük yerden.
  • 19-10-2020, 20:06:56
    #13
    Yabancı dil öğren. Hem bu işleri araştırman kolaylaşır hem de iş bulman kolaylaşır.

    İngilizce bilsen bir çağrı merkezine girersin asgari ücretten fazla alırsın.
    O da olmazsa turistik bölgelerde komi olursun yine fazla maaş alırsın.
  • 19-10-2020, 20:07:34
    #14
    Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten 23 yaşındayım Herseyden ümidi kesmiş gibiyim bende evde yatıyorum iş arasam bulurum hemşirelik var diș teknikerligi var elimde ancak asgari ücret alacağım ve ayda 200 saatten fazla robot gibi özel sektörde çalışacağım çalışmadım değil çalıştım bu şartlarda ama gerçekten artık canıma tak ediyor kpss yüksek alıyoruz lise hemşire olduğu için almıyorlar madem almiyacaksiniz bizim liseye geçiş puanlarımız 400 ün üstündeydi gitseydik Anadolu lisesine oturdum evde yatıyorum tamamen tükenmiş durumdayım sürekli yurt dışına nasıl gidilir videoları izliyorum avusturalya araştırabilirsin kardeşim Türkleride çok seviyorlar dil kursu ile gidip çalışabilirsin de öğrenciye çalışma vizesi veren tek ülke olabilir bi araştır
    hocam çok saolun öneriniz için. daha önce otellerde çalıştığım için almanca rusça ve ingilizce dillerine orta düzeyde sahibim. ama şimdilik pek bir işe yaradığını söyleyemem
  • 19-10-2020, 20:09:12
    #15
    Hollanda'yı bi düşün, araştır güzel kardeşim.
    • yavuz441
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-10-2020, 20:09:56
    #16
    Dostum, iltica etmenin hapis cezası yok, gittiğin ülkenin seni seni bir mülteci olarak kabul etmesi için kategorik* olarak BM hukuku gereğince belli bir süre bu bazen üç beş yil olabilir gözetim altında tutması gerekiyor. AB ülkeleri pandemi nedeniyle bırakın mülteci kabul etmeyi yabancıların ülkelerine girişine bile tahammülleri yok.
    Her ülkenin mülteci kabulü farklı prosedürlere dayanıyor. Size eski aklımda kalanları yazayım, yeni yönetmelikleri bilmiyorum. Araştırmanızı tavsiye ederim.
    Örneğin İtalya'da pasaport kontrolü sırasında İtalyanca "Ben İtalya'ya sığınmak istiyorum' diyerek bağırman gerekiyor.
    ABD ise denizden gelen mültecilere (Sandal ve küçük gemiler) sahile ayak bastığı andan itibaren yasaları gereği kendi vatandaşı sayıyor. Diğer yollarla ülkesine turist olarak bile girmek çok zor. Bahsettiğim denizden gelme ABD'nin kuruluşuna bir gönderme olarak kabul ediliyor.
    Kanada her yıl belli sayıda mülteci kabul ediyor. İyi derecede ingilizce ya da fransızca bilen üniversite mezunlarını ülkenin quabek bölgesine yerleştiriyor.
    Brezilya ve Arajantin mültecilere sıcak bakmasa da ülkelerinde belli bir süre çalışanlara şartlı vatandandaşlık veriyor.
    Bir el beceriniz, sanatınız varsa norveç ideal, tiyatro, sinema, enstrüman yapımı resim sanatı gibi konularda kendine güvenenlere kuzey ülkeleri şans veriyor. Fakat öncelik kültürel uyum ve dil..
    Sizin yerinizde yaşınızda olsam 'Kültür Sanat evrensel bir dil' önce buradan bir dal seçerim kendime bir ustasından öğrenirim, sonrası dünya senin memleketin olur.
    Saygılar sabır ve başarılar dilerim

    *Ayrımcılığa uğramış insan hakları ihlali kurbanları, siyasi görüşlerinden dolayı baskı görmüş kişiler, dil ve etnik ayrımcılığa tabi tutulmuş fertler cinsiyet ayrımcılığı kurbanları, savaş mağdurları, terör saldırısı kurbanları
  • 19-10-2020, 20:10:14
    #17
    Ytizlenimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes aynı dertten yanıyor yok efendim para yetişmiyor yok efendim askeri ücret az cart curt zart zurt başka bir şey yok. 80 milyon kişi var senin bundan fakın olması lazım ki fazla kazanasın öğren bir fransızca bakalım 10 binden aşagı alıyon mu. Bizim tanıdıklardan biri yabancı dil diyor 10-15 arası alıyor.
    Çocuğumuz doktor, mühendis veyahut devlet memuru da olsun mu masabaşı iş sonuçta kafası rahat olur. Herkes sevdiği işi yaparak para kazanmalı ki ilerleyelim, edebiyat hocası ingilizce dersi, ingilizce hocası edebiyat dersleri verdiği sürece bu ülkede fransızca bilsenizde her şeye fransız kalırsınız vesselam.
  • 19-10-2020, 20:10:29
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hollanda'yı bi düşün, araştır güzel kardeşim.
    hollandaya iltica yapan bir tanıdığım var. şuan Hollanda'da ve bildiğim kadarıyla ülke iltica yaptığında çok iyi davranmış
    • Eyup
    Eyup bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.