Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten 23 yaşındayım Herseyden ümidi kesmiş gibiyim bende evde yatıyorum iş arasam bulurum hemşirelik var diș teknikerligi var elimde ancak asgari ücret alacağım ve ayda 200 saatten fazla robot gibi özel sektörde çalışacağım çalışmadım değil çalıştım bu şartlarda ama gerçekten artık canıma tak ediyor kpss yüksek alıyoruz lise hemşire olduğu için almıyorlar madem almiyacaksiniz bizim liseye geçiş puanlarımız 400 ün üstündeydi gitseydik Anadolu lisesine oturdum evde yatıyorum tamamen tükenmiş durumdayım sürekli yurt dışına nasıl gidilir videoları izliyorum avusturalya araştırabilirsin kardeşim Türkleride çok seviyorlar dil kursu ile gidip çalışabilirsin de öğrenciye çalışma vizesi veren tek ülke olabilir bi araştır
hocam çok saolun öneriniz için. daha önce otellerde çalıştığım için almanca rusça ve ingilizce dillerine orta düzeyde sahibim. ama şimdilik pek bir işe yaradığını söyleyemem