• 10-09-2008, 21:51:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar.

    Forumda benzer konuları okudum ama kesin bir cevaba varamadım.

    Ben 17 yaşındayım ve banka hesabı açmak istiyorum.Yanlız yanımda velim olamayacak çünkü şehir dışında okuyorum.
    Yani bankaya kendi başıma gideceğim ve işlemleri yapıp kendi başıma hesabımı açacağım.

    Acaba böyle yapabileceğim bir banka var mı?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • 10-09-2008, 21:52:40
    #2
    tek başına açamazsın bildiğim kadarıyla
  • 10-09-2008, 22:08:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Velinin de yanında olması gerekiyor bildiğim kadarıyla..
  • 10-09-2008, 22:16:24
    #4
    Banka hesabı bildiğim kadarıyla tek başına 18 yaşından küçük olduğun için açılmıyor ;ama
    ek kart (kredi kartı) çıkartman mümkün sanırım.
  • 10-09-2008, 22:17:37
    #5
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Gerek yok aLiye veLiye dostum. Okulamı kaydettireceksiniz adamı

    Sağlam bi arkadaş ilk şart ve muhtarlıktan ikametgah + sabıka kaydı isteniyor. 17 yaşında olduğuna göre sen alamazsın hiç bir bankadan.

    Ya bir arkadaş bulup onun adına açtıracaksın hesabı yada 365 gün geçirip 18ini bekleyeceksin..
  • 10-09-2008, 22:52:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende 17 yaşındayım velimle gittim ve hesabı açtırdım fakat şöle bi durum var her işlem için velimle gidemiyeceğime göre =) bende int. bankacılığı şifremi aldım ve her işlemimi int.den hallediyorum para yatırırken ztn veli gerekmiyor kendi adına olduğu için gidip yatırırsın para çekerkende banka kartını kullanabilirsin =) bankalar 18den küçük olduğumuz için bize sınır koyuyolar ama bana işlemez
  • 10-09-2008, 22:59:44
    #7
    Vakıfbank'ın siz yaştakilere bir hesap açma imkanı veriyor. Benim kardeşim açmıştı, tabi kaldırmadılarsa.