Merhabalar.
Forumda benzer konuları okudum ama kesin bir cevaba varamadım.
Ben 17 yaşındayım ve banka hesabı açmak istiyorum.Yanlız yanımda velim olamayacak çünkü şehir dışında okuyorum.
Yani bankaya kendi başıma gideceğim ve işlemleri yapıp kendi başıma hesabımı açacağım.
Acaba böyle yapabileceğim bir banka var mı?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Banka hesabı açmak?
6
●10.993
- 10-09-2008, 22:17:37Gerek yok aLiye veLiye dostum. Okulamı kaydettireceksiniz adamı

Sağlam bi arkadaş ilk şart ve muhtarlıktan ikametgah + sabıka kaydı isteniyor. 17 yaşında olduğuna göre sen alamazsın hiç bir bankadan.
Ya bir arkadaş bulup onun adına açtıracaksın hesabı yada 365 gün geçirip 18ini bekleyeceksin.. - 10-09-2008, 22:52:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende 17 yaşındayım velimle gittim ve hesabı açtırdım fakat şöle bi durum var her işlem için velimle gidemiyeceğime göre =) bende int. bankacılığı şifremi aldım ve her işlemimi int.den hallediyorum para yatırırken ztn veli gerekmiyor kendi adına olduğu için gidip yatırırsın para çekerkende banka kartını kullanabilirsin =) bankalar 18den küçük olduğumuz için bize sınır koyuyolar ama bana işlemez

